MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

2-3 okt

Kategori: Allmänt

Igår hände det inte så mycket, åt middag tillsammans med kompisarna. Jag gjorde makaroner, bacon och champinjoner, konstigt men faktiskt väldigt gott :) Sen efter middagen så såg vi på film och sen pratade vi om läskiga saker. Idag hade vi fortsättning på det vi hade för två veckor sen, atrylmålning och så men läraren vi egentligen ska ha var inte här idag så vi hade en lärare jag inte är så förtjust i.. Men men! Efter maten så visade det sig att några av mina kompisar skulle iväg och simma och jag fick följa med och fan vad jobbigt det var! Bassängen här är 25m istället för 16 (16,5?)m som den är i Strömsund, gissa om jag kommer vara död i armarna i morgon!  Jag simmade 50 längder vilket är typ 1250m! Tiden är jag inte så säker på, började simma 18:20 och klev väl upp 18:55 kanske? Jag är helt jävla slut! Det är verkligen skillnad på simbassänger och simbasänger haha! Men jag är nöjd! Efteråt gick jag och handlade något att äta och lite förberedande färdkost inför min hemresa på lördag! :D Fikade lite innan jag ringde min pappa som hjälpte mig boka biljetter hem i jul, får se om jag kan ordna med resa från Årjäng till Arvika och så sen bara!
Bra dag måste jag säga, väldigt nöjd med hur den slutade iaf :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: