MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

19 okt

Kategori: Allmänt

Konstorientering (?svårt ord att svara till) och kroki på förmiddagen, som alltid är väldigt intressant. En av lärarna pratade om vad han brukar göra och visade bilder och så, intressant och bra att få veta vad lärarna på skolan sysslar med på fritiden. På krokin så hade vi ännu en annan lärare och det var faktiskt väldigt intressant och vi fick prova att tecka uppifrån! Det känns att man inte målat naket på ett tag för jag hann inte komma in i det igen, hann inte göra klart en ända kropp tror jag men men! Sen på eftermiddagen så skulle vi fortsätta med oljemålningsuppgiften och det har inte gått så där superbra för mig. Försökte fundera ut hudfärger och kollade på bilder på internet men det hände verkligen ingenting! Eller jag gjorde så gott som ingenting på eftermiddagen men jag satt kvar i målarsalen och försökte pilla på. Efter middagen så fick jag med mig Sanni och Emma och då satte jag fast med att öva hudfärg iaf! Måste träna mer på det känner jag mycket, mycket mer! Ja vi satt väl där till strax efter sju åtta någon gång, gick upp till våning2's kök och fikade lite trevligt där och nu sitter jag här!
Tycker det är hur skumt som helst med mitt kisseri för jag hade ju känningar av det söndag, måndag men ingenting på tisdagen och imorse kände jag av det sen försvann det och sen nu ikväll känner jag också av det. Plus att jag har typ fått mens idag också så det känns ju verkligen mycket bättre! Mensvärk och känningar av urinvägsinfektion, hurra! Det är konstigt hur det bara kan komma och gå utan att verkligen blomma upp eller hur man säger.. Aja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: