MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

18 okt

Kategori: Allmänt

Idag började jag måla med oljefärgen på min talva och det går framåt! Ett tag ville jag inte ens sluta men man blir väldigt slut av alla ångor som alla vätskor avger och huvudvärk får man! Innan jag slutade skolan idag så kom jag på att jag skulle vilja öva mig på hudfärg så jag har skissat lite på en duk som jag har på rummet, ska väl försöka täcka den med nakna kroppar och ja sånt som har hud helt enkelt! För det är verkligen jättesvårt att få till en bra hudfärg. Sen har det väl inte hänt så mycket mer idag, var på en föreläsning som vår gästlärare hade och nu sitter jag här och bloggar.
Jag gillar dock inte att jag hela tiden får ont i magen och blir illamående rätt ofta, helt utan anledning tycker jag. Ibland är det för att jag är hungrig och ibland blir det så efter maten, ibland när vi kompisar ska göra något tillsammans.. Hur störande som helst för jag vet inte vad jag ska göra åt det. Känns som att det inte finns något att göra åt det. Sjukt jobbigt iaf. Måste få skriva av mig om det också ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: