MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

17 okt

Kategori: Allmänt

Måndag idag för den som inte visste det. Även fast jag har känt av urinvägsinfektionen så har det gått väldigt bra jämfört med hur det brukar ha varit efter några dagar! Druckit mycket vatten och idag har jag köpt JOKK tranbär så det känns ju mentalt lite bättre eftersom jag inte gillar vatten (dricker bara vatten i stora mängder så man nästan blir illamående). Hur som helst, idag började vi med oljefärg som vi ska ha den här veckan! Väldigt spännande och intressant må jag säga men jag hann konstigt nog inte börja måla idag, tror inte jag kände eller orkade göra det.. Men imorgon ska jag börja måla! Våran gästlärare Niklas Eneblom är väldigt duktig på att förklara och prata om just oljefärg och allt kring det, han hade skrivit lappar med ord på (företag/föreningar/saker som väcker känslor) som vi sedan fick göra en positiv, negativ eller egen tolkning av! Jag fick GYM, fick typ fyra olika idéer får väl se om jag hinner göra dom under veckan!
Måste även säga att vi fick väldigt god lunch idag och middagen var helt okej! Vi fick kycklingfiléer med något gott såsigt till (kan inte förklara bättre än så) och ris till det, till middag fick vi fisksoppa (stora lax/torsk(?)bitar och stora potatisbitar). Helt okej-gott faktiskt!
Ikväll så såg vi på en av mina filmer, väldigt lång och inte lika spännande som de andra jag sett men man måste ju se alla filmer oavsett haha! Ja mer har nog inte hänt idag så det får räcka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: