MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

9 nov

Kategori: Allmänt

En månad sen jag var hemma nu! Tiden går verkligen fort och det är bra för jag längtar lite hem, endast för att alla andra kan åka hem när dom vill typ. Idag har det också hänt saker, P4 Värmland var här hela förmiddagen och pratade med folk så dagen har varit bakvänd, från att vi har konsthistoria och kroki på förmiddagen och vanliga lektioner på eftermiddagen så hade vi tvärt om så vi fick mindre konsthistorie och kroki-tid. Sen efter skolan så hämtade jag ut mitt paket jag fått från mamma och pappa det var trevligt och roligt då jag inte kom ihåg vad jag bett som lägga ner! Så det var lite roligt att se och läsa. Fick ett mms från Simon att han hade fått mitt brev så det gjorde mig också väldigt glad! Då vet jag att den posten också har kommit fram. Efter maten så gick jag Emma, Sanni och Isabelle ut i målarsalen för att försöka vara lite kreativa och det gick väl rätt okej typ. Känns som att det finns för få timmar på ett dygn otroligt nog! Aja det får räcka som inlägg idag :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: