MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

8 nov

Kategori: Allmänt

Det har hänt rätt mycket saker idag också, inte så mycket innan tio-kaffet förutom att måla och så. Efter kaffet så var det egentligen en föreläsning som jag skulle viljat gå på men jag var på samtal med kuratorn då, så ämntligen har jag taigt mig dit! Får väl se om upplägget blir som jag vill att det ska bli typ. Sen har vi målat med akvarell och det kan vara rätt roligt, så länge man inte ska måla något speciellt! Har varit jättetrevligt att vara i målarsalen att man aldrig vill gå därifrån och det är ju bra för det behöver man ju inte! Men iaf så efter skolan så åkte några av oss till centrum (med bil!) och handlade lite saker, jag köpte bland annat en verktygslåda som jag kan lägga typ alla mina målarsaker i! Bästa köpet på länge tror jag! Också köpte jag en typ.. grej som jag verkligen inte kommer på vad det heter nu men en sån sak som har flera kontaktuttag typ. Ja och massa annat bra-att-ha saker. Så efter maten så beställde vi oss för att gå till målarsalen och greja på och det är typ det vi har gjort fram tills nu! Trevligheter tycker jag ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: