MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

30 nov

Kategori: Allmänt

Sista november idag! Vilket betyder att det är december imorgon! Ikväll gjorde jag klart min pepparkakskalender, dock går den bara till den 22 för det är då jag åker hem :DD
Annars så hade vi konsthistoria och kroki idag, alltid lika intressant tycker jag. Sen på eftermiddagen fortsatte jag lite på målningen jag började med igår men kom inte så långt med den idag eftersom vi bara hade eftermiddagen att jobba på. Efter skolan cyklade jag, Emma och Sanni till secondhand-butiken som bara har öppet två dagar i veckan. Jag köpte äntligen gardiner och galjar! SÅ ja typ så har min dag sett ut!
Om det var igår jag köpte två dukar på 75x100 så köpte jag en stor kartongskiva idag, ska försöka göra lite pannåer som passar mina tomma tavelramar! Får väl se hur det går :) Har så mycket för mig att jag inte riktigt hinner med allt! Jag vill måla en massa tavlor, pyssla på mitt rum, köpa massa mysiga saker att ha på mitt rum, vara med kompisar, se på film/serier, fixa julklappar och massa andra saker! Men det är nog bra att jag har annat att tänka på :) Aja ska fixa det sista med mina pepparkakor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: