MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

3 nov

Kategori: Funderingar

Äntligen har jag tagit mig mod till att fixa en tid med kuratorn! Så på tisdag gäller det! Får bara hoppas att det går bra. Annars så har dagen vair helt okej, tryckt två bilder till idag sen har vi typ städat och så. Det tar ganska lång tid att trycka när man ska använda sig av flera färger. Så förmiddagen gick åt till det. 
Sanni och Isabelle har åkt hem och jag vet inte om Emma också ska göra det, i så fall blir det typ bara jag och Jakob kvar här i helgen (av mina vänner så att säga). Får väl se hur det blir.
Sen tycker jag att det är väldigt tråkigt att det är många som tänker sluta på skolan i vinter. Många har redan slutat och ja det pratas om det rätt mycket känns det som. Tycker bara att det är väldigt synd men ja.. Inget jag kan göra åt känns det som.
En till grej som jag kom på att jag vill skriva här! Jag var in på sj's hemsida och kollade mina resor och så där.. Hittade min resa tillbaka till Årjäng för 800:- billigare! Så jag bokade den billiga (221:-) och avbokade den andra och fick pengar tillbaka. Så lyckad dag på så sätt :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska spendera min kväll med, göra fler vykort kanske :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: