MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

29 nov

Kategori: Allmänt

Eget arbete som sagt och jag har gjorde klart min ena tavla idag och sen började jag på en ny med oljefärg (Y) Spännande och kul, hade ett litet samtal med Helene (min kontaktlärare) och var och träffade kuratorn. Jag vet dock inte vad jag tycker om samtalen med kuratorn för han pratar väldigt mycket och hans sätt att uttrycka sig i ord är svår att förstå typ. Aja jag ger det en chans till iaf. Vad mer har hänt, hade kör idag efter middagen och det gick väldigt bra! Sen vid halvsju till typ nu så var det en föreläsning om peak oil eller vad det heter. Jobbigt intressant. Vi kommer dö och döda vår planet och skit :c Så nu ska jag försöka muntra upp mig själv med att göra någonting!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: