MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

28 nov

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag! Vi började med vårat egna arbete och alla är nog väldigt pepp på det! Hann nästan göra klart en tavla idag, ska massproducera en massa saker :D Viljan är iaf den hehe. Efter skolan cyklade jag in till Årjäng själv och letade gardiner men det fanns typ inga, ska in igen på onsdag och kolla om pingstkyrkan har några på deras secondhand butik! Men jag hittade glitter, varma vantar, snöre och handcream! Plus typ tre värmeljuslyktor på röda korset! MYYS! Så sen efter middagen har jag pysslat med min pepparkakskalender, fortsätter nog imorgon då det är väldigt krävande av min koncentration :P Sanni och Emma är typ sjuk och Isabelle har en kompis här så jag ska nog fördriva resten av tiden med att se på serier och kanske pyssla lite till :D Hemlängtan blir inte såå stor nu inbillar jag mig :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: