MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

26-27 nov

Kategori: Allmänt

Igår orkade/hann jag inte skriva någonting. Jag städade och handlade julpynt till mitt rum igår och började pynta lite smått, sen blev det lite festligheter på kvällen och jag låg i sängen klockan fyr (Y) Idag har vi bakat lussebullar och det var faktiskt väldigt roligt förutom att dom blev väldigt degiga och jag hade inte förväntat mig att jag skulle dela med mig av dom som jag gjorde (som inte innehåller mjölk dvs) Men men! Det gjorde inte så mycket nu när jag tänker efter. Jag tog några av mina och stoppa dom i frysen sen fortsatte jag julpynta på mitt rum och nu börjar det se riktigt mysigt ut! Ska väl försöka handla litemer imorgon. Nu ikväll så har jag även sett på film med mina vänner. Känner mig rätt trött och sliten så jag ska nog lägga mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: