MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

24 nov

Kategori: Allmänt

Eftersom vi såg filmer om drogor och alkohol igår så fick vi prata med kuratorn och rektorn idag om ja lite frågor om det typ. Det gjorde vi i en och en halv timme och det var rätt intressant och de samtalsämnet har väl pågått hela dagen från och till kan man säga. Vi har även börjat prova på äggoljetempera idag! Intressant och lite jobbigt att hålla på med tycker jag men ja, har ju fler dagar på oss nästa vecka också.
En sak som gör mig VÄLDIGT upprörd är att jag fick veta idag att vi behöver inte vara på skolan förän den nionde januari (efter jullovet alltså) Och jag har redan bokat mina biljetter. Inte nog med det så verkar vi få åka hem en vecka tidigare än vad som är sagt.. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än eftersom jag gjort någonting hela dagen och inte haft tid att kolla resor, så jag vet inte om det finns att köpa nu.. Ska kolla upp mer saker imorgon.
Hade "höstfest" på skolan ikväll massa trevligt med spel och sång och ja lite annat! Så det är det som har hänt ikväll. Tänkte försöka sova nu iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: