MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

22 nov

Kategori: Allmänt

Om en månad åker jag hem! :DD Jag längtar faktiskt väldigt mycket, speciellt efter idag så vi var till Oslo och det var kallt och massa vintersaker i många skyltfönster och när jag kommer hem kommer det vara mycket snö och vinter och jul! :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om Oslo-resan idag, det var som sagt kallt och vi var lite sen med vissa saker och vissa grejer var inte så intressant då jag redan varit där och sett det. Sen var det synd tt vi hade väldigt mycket tid till att gå omkring i Olso själva och kolla på muséer och utställningar, kan ju vara bra för vissa men det var bara jobbigt tycker jag. En annan dag och lite med planerat och inte överdriovet mycket tid till att göra skaern kunde ha gjort det bättre. Men jag är ändå väldigt nöjd! Magen har inte krånglat någonting tycker jag (Y) KOm väl tillbaka till skolan typ halv åtta och då åt jag hela två hamburgare och nu sitter jag här och bloggar! Blir kanske en tidig kväll. Får se vad som händer :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: