MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

21 nov

Kategori: Allmänt

Min mage lever sitt egna liv och nu kan jag inte längre få det ur tankarna, jag lyckades låta bli att skriva om det i min blogg väldigt länge tycker jag. En ständig oro finns alltid där och jagkan inte riktigt få bort den på egen hand. Får se hur det här går.
Nog om det! Väldigt lugn start på en ny vecka, hände inte alls speciellt mycket eftersom vi ska till Norge, Oslo imorgon så vi hinner inte direkt påbörja något idag. Plus att halva gruppen som var närvarande idag åkte på en teaterföreställning i Arvika så ja, jag har suttit och skissat på tre nya tavlor! Har dock inte bestämt mig än på vilka tekniker jag ska använda. Jag har även funderat på julklappar men det är svårt att komma på det själv på rak arm så jag får nog ta och fråga runt lite istället! Vad mer har hänt idag? Jag har äntligen tagit mig i kragen och tvättat lite kläder! Men jag tror jag glömde typ hälften. Men men!  Jag har lagt upp fler bilder i min konstblogg och ja det tar ju lite tid med det känns det som, så missar jag någon dag att uppdatera här kan det vara för att jag har uppdaterat den bloggen.
Imorgon kommer även bli en lång dag, åker med buss härifrån klockan nio och kommer tillbaka till skolan vid åttatiden (Y) Håller bara tummarna att allt går bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: