MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

20 nov

Kategori: Allmänt

Okej jag måste ha missat någon dag att skriva här.. Det var ju inte alls den 18 igår xD Aja, antagligen missade jag den 17.. Hur som helst! Det är bara fyra veckor och två dagar tills jag ska hem! Det kommer bli så skönt med jullov, komma hem till ett vinterland och fira jul och nyår <3 Och ja jag längtar hem som bara den!
Idag har jag bara tittat på serier på min dator. Rätt skönt men upptäckte att jag borde ha tvättat och dammsugit i mitt rum. Får ta det imorgon tror jag. Åt middag med Sanni och vi upptäckte att det fanns NIO mjölk/fil/yoghurtpaket som hade gått ut, mellan slutet på augusti fram till i början på november i vårat kylskåp! Äckligt och vi var duktiga att ta hand om det, eller ja Sanni var modigast av oss! Nu är det iaf borda från kylskåpet men bevisen är kvar D: Blää Sen har det inte hänt så mycket mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: