MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

2 nov

Kategori: Allmänt

Var på en resan till Indien med Annie på första lektionen, intressant som vanligt. Hade ett litet klassmöte vid tio-tiden och sen hade vi kroki, fast utan modell så det blev typ att öva på porträtt och det gick väl bra. Efter lunchen så hade vi grafik igen och ja jag blev klar med mina plastplåtar och var egentligen redo för tryck men jag orkade inte för att våran lärare skulle vara med andra lärare som var på fortbildning? Eller något sånt. Så jag tryckte efter middagen istället! Hur som helst, efter skolan så for jag och mina kompisar till Årjäng för att handla och satan vad tycker grejer jag har att stoppa i mig! Mycket nudlar, hård bröd med pålägg, riskakor, franskor och marmelad och yoghurt! Dock köpte jag inte allt idag men! Åh mat hehe! Efter maten var jag som sagt i grafiken och nu sitter jag här!
Min mage har väl blivit bättre men jag känner av det ibland, funderar på om jag borde kontakta sjukan även fast jag inte har svinont eller något sånt. Aja får väl se hur jag gör med det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: