MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

17-18 nov

Kategori: Allmänt

Igår så hade vi våran utställning på ful-workshop, kändes som en väldigt onödig dag för det blev iaf inte som jag hade tänkt mig (t ex att vänta tills det var massa folk utanför och sen öppna, istället för att öppna när ingen är där och sen får dom gå in när dom märker att dörren är öppen.) Hur om helst så kändes det skönt att det var en halvdag bara! Var tvungen att städa undan i målarsalen också innan vi slutade så nu står tre av mina stora tavlor inne på mitt rum, som engentligen inte har plats för så stora saker! Men men, jag löser det på något sätt. Cyklade in och handlade med Isabelle efter tre och träffade på Jakob där inne så vi handlade lite mat tillsammans. Efter middagen så fixade jag klart min konstblogg eller vad man ska kalla den, borde väl fixas till lite mer men det är inte lätt! När jag var klar med det så gick jag och Sanni upp till Isabelle (knackade även på hos Jakob) så hade vi lite festligheter där till sent på kvällen, tog oss även in till Årjäng för att kolla läget. Det var en väldigt trevlig kväll måste jag säga! Jag somnade väl vid halv tre iaf.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vaknade vid ett och gjorde frukost och jag har ingen aning vad dom andra gör. Kanske kommer en till uppdatering senare :)
Det blev en trevlig tacomiddag med folket jag var med igår! Sen har jag sett på film nu ikväll. Jag måste säga att jag känner mig fortfarande orolig över min mage, att inte medicinen jag fick hjälper och att det kommer forsätta vara så här.. Men efter lite sömn så kan det vara bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: