MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

16 nov (Sjukhusbesök!)

Kategori: Allmänt

Haft ont i magen och illamående idag också men bestämde mig för at försöka ta kontakt med sjukan. Men eftersom dom bara har telefontid mellan åtta och tio och ingen annan chans på dagen att få tag på dom så cyklade jag Sanni och Emma dit efter skolan. Det var verkligen inte det lättaste att veta vad som var entrén och vart receptionen var! (en trappa upp) Hur som helst så fick jag typ hjälp på en gång vi kom dit! Fick träffa en skötersna och jag berättade lite om hur det låg till och jag fick ta tempen och sen gå till labb och lämna lite blod för att kolla om det var någon infektion i kroppen typ, sen fick jag träffa en läkare som kände på min mage och ja, han var norsk och förstod väl litegrann om vad han snackade om. Men det var inte blindtarmen men det var antagligen magkatarr och att tunntarmen kunde vara lite inflamerad(?) eller något sånt så jag fick medicin som jag hämtade ut på apoteket så fort jag var klar på sjukan! Så ja det har varit en bra och rätt så händerlserik dag! 
Förutom det så har vi hängt upp våra akvarellbilder i skissrummet (utställningsrum) för våran utställning som börjar imorgon! Min mamma och pappa åkte till Thailand idag så dom kan vara framme ganska snart! Så ja det har hänt massor med saker idag känns det som! 
Nu sitter jag här i mitt rum och hoppas på att medicinen kommer hjälpa och att jag inte får några av de läskiga biverkningarna! Ska nog spendera resten av kvällen med att se på film!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: