MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

15 nov

Kategori: Allmänt

Så gott som hela dagen har varit en otroligt jobbig dag, mer ont i magen och illamående än innan och jag har gråtit nästan hela dagen men det måste man också få göra ibland! Imorgon ska jag ringa sjukan och få en tid och kolla vad det kan vara. Så vid halv tre idag fram tills efter middagen har jag varit med mina kompisar och det har fått mig på andra tankar och det känns väldigt bra! För hoppningsvis kan vi fortsätta umgås efter att dom kommer tillbaka från Årjäng, får väl se vad som händer typ. Igår innan jag skulle sova var också väldigt jobbigt, att få mer ont i magen och bli illamående när man vill sova är aldrig kul men efter ett tag lyckades jag sova! Hoppas bara att det blir bättre den här natten! Men bättre tankar än så här får jag ta och skaffa mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: