MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

14 nov

Kategori: Allmänt

Jag är sjuk idag, ont i magen och illamående (Y) Somnade typ kvart över två av ren utmattning och ja, vaknade när klockan ringde, tog en macka till frukost, sjukanmälde mig och somnade om. Åt lite lunch och fick piercingarna vi fick i posten idag och nu sitter jag på mitt rum och känner mig sjuk. Tror nog jag ska ta och lägga mig igen, kanske se på någon film? Får väl se vad som händer! 
Sanni piercade sig själv typ direkt vi fick smyckerna! Det blev bra tycker jag, modig tjej!
Just vid tillfäller känner jag mig för ful för att vilja pierca mig men det löser sig nog när jag blir frisk, har ju inte pratat med en piercare eller bokat tid så det är lugnt :)

Som ett svar till en kommentar jag fick för ett tag sen så trivs jag här på skolan, jag är på mycket bättre humör och så än vad jag var innan och allt det där. Den enda nackdel jag har är väl att min mage är helt fucked up, det är väldigt ofta som jag har ont i magen och jag vet ärligt talat inte alls vad det beror på. Vissa dagar är sämre än andra, idag var bland annat en sån dag. Och nackdelen med att ständigt ha ont i magen och inte veta vad det beror på är att jag får ångest pga min magvärk. Har hänt några gånger att jag fått ångestattacker av det och det är inte så kul att inte kunna sitta still, gråta, hyperventilera och vilja dö. Så känns den här ångesten iaf. Men om man bortser från det så är det väldigt skönt och bra att vara här. Hittat så bra kompisar som bryr sig och lyssnar och visar intresse.
Imorgon ska jag på samtal igen och förhoppningsvis går det bättre imorgon än förrs tisdagen, måste få säga det jag vill ha sagt! Aja, tror jag ska försöka sova lite till och hoppas att allt känns bättre imorgon.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Du kanske ska kolla upp din mage hos en läkare igen? för om du utesluter mjölkprotein och ändå får ont, så kanske det är något annat? Så du får bukt på problemet och slippa magsmärtor och din ångest! Hoppas det går bra hos kuratorn och att du känner att det hjälper dig.. Kramar!

    2011-11-14 | 23:00:41
    Bloggadress: http://gladatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: