MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

10 nov

Kategori: Allmänt

Ja skoldagen har väl sett ut som den har gjort hela veckan. Målat en massa md akvarell, fast jag har fortsatt att gundera en av mina böcker jag har köpt och det blir faktiskt ganska bra! Dock tar det väldigt lång tid men jag tror det är värt det! Efter skolan så hjälpte jag och Sanni Emma att göra sitt färgtryck i grafiken och sen var det mat och vid typ halv-tjugo i sex så cyklade jag och Sanni till badet för att simma och ja jag kan säga att jag är rätt slut. 
Känner mig rätt slut mentalt också, händer verkligen saker hela tiden! Ingen lugn stund också drar man iväg och tränar dessutom! Men det är bra, en klar förbättring med tanke på hur det var för ett år sen! Hurra för mig haha

Kommentarer

  • Marie säger:

    Skönt att det händer saker och du känner förändring :) Som jag förstår av det jag läser trivs du bra där nere och mår bra? Kul att höra!

    2011-11-10 | 21:31:50
    Bloggadress: http://gladatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: