MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Skolor!

Kategori: Allmänt

Åh jag är faktiskt lite glad, jag har sökt tre olika skolor och har kommit in på alla! En av skolorna var väl en sista utväg så den kommer jag nog inte att skicka svar på antagingspappret till. Så nu har jag skrivit upp lite fakta om de andra två skolorna som för hoppningsvis ska visa på något, alltså vilken som är lite bättre :P
Den ena skolan är Edelviks folkhögskola i Burträsk (ovanför Umeå) och den andra skolan är Kyrkerunds folkhögskola i Årjäng (en bit från Karlstad). Båda är väldigt bra skolor, ända stora skillnaden är väl avståndet. Typ 70 mil till Årjäng och nästan 40 mil till Burträsk. Men men! Jag är ändå väldigt glad över att jag kom in, väldigt spännande. Nu längtar jag faktiskt tills det blir höst fast jag inte bestämt mig än haha!
Glad glad glad :DD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: