MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

- Passive Aggressive

Kategori: Allmänt

Ska skriva ett sånt där brev som man inte skickar till någon men det känns som att det bara blir en massa skitsnack och tyck-synd-om-mig kommentarer.. Inte direkt min tanke med det hela. Aja det blir nog bra så småning om.
Ska till Riga med jobbet i helgen, det kommer bli intressant om något! Vet inte riktigt vad jag har för förväntningar på det men, det blir nog bra! Vad händer annars då? Skrivit med en gammal vän, känns bra och vi har pratat lite om att ses men vi får se hur det går med det :) Sen är det ju jobb mest hela dagarna, kan ju vara därför man inte orkar skriva så ofta. Plus att man tänker på saker som man inte borde skriva här ändå :P
Nej jag vet inte vad mer jag ska skriva hur nu så det här får räcka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: