MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Rolling in the deep

Kategori: Funderingar

Humdidum.. Massa tankar om framtiden i mitt huvud. Min praktik slutar på fredag nästa vecka och det känns skönt, om jag visste att jag inte fick jobb. Samtidigt så borde jag väl önska att jag fick jobb, mer pengar och ja det är väl det man vill ha antar jag. Om jag får jobb så kanske jag får jobba där till semester.. Då har jag kanske tjänat ihop en massa pengar så man kanske kan börja plugga till hösten. Aja, skol-letande får bli i helgen!
Måste. Börja. Umgås. Med. Kompisar. Igen. Jag får ta tag i det där, ta kontakt med folk man inte pratat med på.. snart ett år! Usch, det är lite gruvsamt, speciellt när man inte vet vad man ska prata om eller vad dom tycker om en nu (för jag vet att folk tycker en massa hemska saker om en, speciellt när man inte har så bra kontakt längre) Nä men en sak i taget tills vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: