MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Alice in videoland

Kategori: Allmänt

Samtalen är igång igen och det känns faktiskt väldigt bra!
Rätt intressant när man får fylla i papper med olika frågeställningar som man visa vilken riktigt man ligger, eller om man har någon psykisk.. ja sjukdom/störning (låter kanske knäppt men..).
De flesta papper jag har fyllt i har visat att jag är deprimerad och har ångest, (inget supernytt men) även att jag tydligen har lite tvångstankar. Inte tvångstankar som i att jag måste göra vissa saker på ett visst sätt utan att jag bl a är extra försiktig när jag ska göra saker för att vara säker på att göra rätt.
Får väl se hur det hela kommer sluta ^^

Vad mer kan jag uppdatera om? Jag har fått fast anställning fram till påsk, sen får vi se om det blir förlängning på det. Jag ska försöka hitta utbildningar i helgen för att ev. söka till veckan. Framtidsplaner är nog att få jobba utomland, kanske på ett museum i Frankrike eller Italien.. Eller något annat kulturellt land :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: