MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Update

Kategori: Allmänt

Hela sex dagar sen jag satt vid datorn sist! Det kräven nästan en uppdatering!
Ja, brev är skickat för föera dagar/veckor sen utan svar. Men det kanske är lite bra! *lite kryptisk* Det är lätt att hamna i svackor känner jag, gäller verkligen att inte stanna upp och tänka, försöka hålla full rulle hela tiden. Inte för att det går men. Kanske ska försöka att inte skriva så mycket om jobb den här gången, inte för at jag gjort det innan men ja. Jag längtar iaf till fredag för då ska jag in till stan efter ett efterlängtat samtal och sen åker jag till Simon! Har inte träffat eller prata med så där jättemycket när vi båda jobbar och så. Men ja fredag <3
Nu verkar det som att jag och pappa ska ta en tur med bilen, får se hur det blir med det..Undra om han vill att jag ska övingsköra >>

Ja det blev ingen bildtur eftersom jag kom på att jag måste kolla lite csn-saker och lite annat som kan hålla mig vaken tills jag ska sova (bara det jag varit ute efter sen jag kom hem, hålla mig vaken för att kunna känna mig utvilad efter en natts sömn) hur som helst! Känner att jag vill skriva av mig men jag kanske inte ska göra det här.. Hmm! Ja ja..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: