MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*random*

Kategori: Allmänt

Hade någon låttitel jag tänkte ha som rubrik men jag glömde bort vilken. Hur som helst!
Idag ringde Simon mig när jag var på jobbet, han hade ringt hotellet i Lycksele och hört efter med lite saker och ville fråga mig och jag tyckte det lät bra, vilket jag självklart tyckte! Så på fredag åker vi till Lycksele och sover över två nätter på hotell och så ska vi gå och kolla på djurparken där! :DD Det gjorde mig så glad att han ville göra det här med mig! Men på fredag kommer det mest troligt besök från Sundsvall hit men jag hoppas på att jag hinner träffa dom innan vi åker iväg, känns som att det var ett tag sen jag träffade dom iaf.
Det är mycket som händer nu och det känns faktiskt väldigt bra, jobbar bara två veckor till plus imorgon då :3 Men bara halvdag imorgon då jag ska på samtal igen. Jag tror ändå att det här året kommer sluta så mycket bättre än det började :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: