MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Prince - Purple Rain

Kategori: Allmänt

Myslåten som jag hörde på radion i morse.
Hade tänkt skriva en liten uppdatering, har funderat på att göra det jätte länge men jag har inte suttit vid datorn någonting sen sist jag skrev tror jag. Hur som helst! Jag har bestämt vilken skola jag ska gå på och det blir Kyrkerud nere i Årjäng, värmland. Vart lite less på att vänta på brevet från Burträsk plus att jag kom ju på att det var ju ganska olika utbildningar så, ja blir värmlänning till hösten typ :3
Annars då.. Jobba och står i mest hela dagarna, var träffat lite kompisar den senaste veckan och det känns bra, med tanke på att jag inte ens kommer ihåg när jag sist var med någon kompis (Y) Mina samtal är snart slut vilket jag känner mig jättenervös över och det jag skulle ha idag blev inställt :c Har väl inte riktigt kommit över min telefonfobi men det går lite lättare iaf! Jag kan känna en skillnad att jag verkligen mådde hur dåligt som helst i början av det här året, kan inte ens förklara hur långt ner i botten jag var. Känner iaf en stor skillnad!
Det är så gott som sommar ute! Och balen var igår, var konstigt nog dit och kika lite, inte för att jag direkt känner någon men ändå! Tänker tillbaka på studenttiderna och vet inte riktigt vad jag känner. Det var ju en tid i sig om man säger så. På gott och ont dvs. Men men! Ska försöka komma över det där.
Jag jobbar i typ fem veckor till sen är jag ledig tills jag börjar skolan, det känns skönt! Semester/ledig från den 8 juli till den 22 aug. Skönt!
Simon och jag ska eventuellt på en liten tur i sommar, säger inte mer än så om det inte blir av haha! Han jobbar ju ändå på ett hotell i sommar så, chansen att han får ledig en längre tid är väl kanske som den är. Men jag längar ändå :D
Känns som att jag har så mycket mer att skriva om men ja, ajg kommer inte på något, får kanske uppdatera sen igen om jag kommer på nåt :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: