MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Cute Japanese Fashion

Kategori: Allmänt

Jag tycker om att titta på söta saker på internett och det ena leder alltid till det andra och så hittade jag den där sidan. Titta vad mycket fint jag hitta :3
Jag tycker iaf dom är fina! Söta och mjuka :3
Hur som helst, hade mitt näst sista samtal idag och det känns rätt okej faktiskt. Fick fylla i 90 frågor igen och det har verkligen förändrats mycket sen första gången jag gjorde det! Fick även kopior på det första. Är ju ändå rätt intressant det där! Sista gången blir efter hon slutat sin semester, om sex veckor. Jag tror faktiskt att det känns bra, och skulle det krisa sig när jag flyttar så vet jag att det kommer ordna sig :) 
Förresten ska det bli så skönt att flytta! Känner det i hela kroppen att jag är less på att bo hemma. Men snart så! Sju veckor kvar :DD
En vecka kvar på jobbet också! Ska be om att få något form av betyg av dom på hur dom tycker att jag har varit där typ (som kan vara bra att ha sen när man söker jobb efter pluggandet)
Börjar få någon form av "nykärlek" för Simon igen, min depression har ju gått ner sig nu så, även min ångest har minskat så nu finns det plats för kärlek <3 Myskänslor som är tillbaka :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: