MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

SMK

Kategori: Allmänt

Helt fantastiskt! Jag fick hem mina böcker idag! Dom verkar ju så bra att jag knappt vet vilken jag ska börja med! En är en Mindfulnessbok som kan hjälpa mig ur min återkommande nedstämdhet och lite annat (<3) och den andra boken heter "Cirkeln" och verkar också väldigt bra! Tjock är den också! (I mina mått eftersom jag ytterst sällan läser böcker) Nu har jag lite böcker att ha i en bokhylla när jag flyttar hemifrån hehe. Så idag är jag på bättre humör, varit på kurs hela dagen så jag har inte behövt jobba i fabriken idag, väldigt skönt fast det bara är tre arbetsdagar kvar, om jag inte tar ledigt på fredagen pga Dunder men.. Blir det ingen fest så jobbar jag nog fredagen också. Åh Det här är en skön sista vecka ändå känner jag! 
Nej det blir internet och datorn ett tag till sen ska böckerna utforskas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: