MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Mys och en fisketur

Kategori: Allmänt

Har det hur mysigt som helst hemma hos Simon, skönt att äntligen få vara med honom under en veckas tid <3
Dock börjar min mage fucka sig igen. Det känns som ömma krampanfall i allt man kallar mage. Som sura vridningar i magen som inte vill mig något bra alls. Det är nästan så att man vill gråta när magvärken kommer. Det är iaf andra dagen på raken som jag känner av det och det är vid samma tidpunkt också, så mysko!
Men utöver det så är det relativt bra förutom att min svacka sakta men säkert travar längre och längre ner i djupet, när jag är hos Simon så känns det lite bättre för jag får annat att tänka på under en period. Och snart ska jag väl följa med mor och far på en liten resa under typ en och en halv vecka.
Nog nu! Time for food :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: