MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

9 dec

Kategori: Allmänt

Min namnsdag idag!
Jobbade med fler vykort idag på förmiddagen, efter lunchen hade vi körövning igen och det gick väl bra.Målade lite till inne på Sannis rum. Åt middag och efter det blev jag sugen på att måla i målarsalen så för, vad jag tror är första gången gick jag själv dit och satt här helt själv i några timmar! Jobbar med en massa oljemålningar som jag inte riktigt vad det blir av, uppdaterat min konstblogg och nu funderar jag ut olika recept som jag eventuellt ska baka tills jag kommer hem. Mycket man vill dock finns inte timmarna till! Aja ska väl kolla på lite mer recept sen ska jag nog sova! Upp tidigt imorgon och planera bak eller fortsatt målning! Får väl se vad som händer. Trött i huvudet känner jag mig, väldigt disträ på något sätt. Aja sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: