MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

7 dec

Kategori: Funderingar

Det har inte hunnit gå så mycket av dagen men vi fick sluta tidigt på en lektion så tänkte passa på att uppdatera här istället. Som ni kanske har märkt så har jag väldigt mycket tankar om min mage och jag måste få skriva av mig lite då och då. Vissa dagar har jag faktiskt inte alls ont i magen men ibland händer det att magvärken kommer tillbaka, det är andra tillfället jag äter piller för att det ska bli bra (läkaren jag först träffade bedömde det som magkatarr och eftersom symtomen är densamma är det nog fortfarande det). Andra problem med min magvärk/magkatarr förutom att det gör ont och har sig så har jag svårt att somna, jag vaknar flera gånger under natten och är det helg så vaknar jag väldigt tidigt på morgonen också. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, får hålla tummarna att den här kuren kan fixa så jag slipper få såna här problem igen. 
Andra, lite roliga tankar jag har är väl att det närmar sig jul med stormsteg! Jag längtar hem och hoppas att min mage kan lugna ner sig och bli normal igen på nästan tre veckor! Så jag vill köpa en massa paket och slå in julklappar, jag vill baka massa julbakelser/kakor, jag längtar hem till en julig gran i vardagsrummet och god mat! Längtar hem till en underbar pojkvän! Sen får man väl se vad det är som mer händer när jag är hemma. Det får räcka så länge Nu ska jag ner och fika och inte tänka på min jobbiga mage!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: