MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

6 dec

Kategori: Allmänt

Idag var vi iväg till Karlstad och Kristinehamn (tror jag skrev fel i förra inlägget hehe) och det var faktiskt väldigt intressant! Hade nästan hoppats på att vi hade mer tid på vissa ställen men det har varit en bra dag iaf. Hade ont i magen och lite panik över min mage när vi åkte till Karlstad men det gick bra sen när vi kom fram. Jag fattar inte riktigt varför min mage blir så där när jag åker bil/buss/tåg, jag har ju ändå älskat att åka den typ av färdmedel förut. Aja får väl se om det blir bättre eller om det är något jag måste lära bort mig. Längtan efter snö slog mig idag också när vi kom tillbaka till Årjäng så hade det snöat väldigt mycket här och det låg e liten filt av snö på marken och jag blev jätteglad! Första snön kom idag! Kommer inte ligga kvar men ändå! Jag längtar hem väldigt mycket måste jag säga! :D Inte många dagar kvar nu! :D Och om typ en vecka fyller jag år hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: