MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

5 dec

Kategori: Allmänt

Två och en halv vecka kvar till hemfärd! Inte allt lång tid kvar! Blev inte att jag ringde sjukan idag men jag fick skjuts dit av en av mina kurskamrater som också skulle dit så det löste sig iaf. Blev samma medicin som förra gången och det blir nog bra :P Sen gick jag tillbaka lite drygt tre km på tretio minuter och då fick jag väldigt lugnt också! Vad mer har hänt, ja vi pratade på förmiddagen hur vi låg till typ och sen började vi måla lite smått. Imorgon ska vi till Karlstad och Kristinehamn för att gå på utställningar, dock lyckades jag inte ringa till fiket och kolla om dom hade mat jag kunde äta men det löser sig nog tror jag! 
Jag har funderat rätt mycket på när jag ska pierca mig, om jag ska göra det den 23 eller om jag ska vänta ett tag till. Jag vill bara ha det gjort liksom! Sen är jag rätt sugen på att köpa saker via nätet, dock vet jag inte vad för att jag har knappt suttit vid datorn något :P Ja nu ikväll har jag nog tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: