MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

4 dec

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt idag också av magont men det gick över efter ett tag så jag lyckades somna om (nödvändig information, jag vet). Väldigt lugn start på dagen iaf så senare vid typ ett-två idag kom jag, Sanni och Emma på att vi skulle baka muffins och mer lussebullar idag. Jag och Sanni cyklade in och handlade lite saker som vi inte hade på skolan så började vi att baka ungefär vid fyra, började med lussebullarna och medan det jäste så började vi med vad som skulle bli chokladmuffins men det blev typ kladdkaka i storform (Y) Sliskigt och gott! Vi kommer nog baka mycket mer saker också! Ja så det är väl typ det som vi har gjort idag. Imorgon är det så klart skola igen och jag vet inte om jag borde ringa sjukan eller inte, känns ju bättre i magen idag än igår.. Aja vi får se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: