MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

31 dec

Kategori: Allmänt

Ja nyårsafton idag! Kom att tänka på att man kanske kan föra en väldigt kort sammanfattning av det här året (kommer säker inte låta så positivt men).
2011 började med praktik, ångestattacker och mina första samtal. Och så såg det väl ut fram till våren kanske? Då blev det väl mindre panik och ångestattacker. Fick en anställning fram till semestern och mina samtal lika så, saker började kännas lite ljusare. Hade sökt skola och kom in på alla, valde att gå nere i Värmland på Kyrkerud för att få en chans att börja om från början! Mina samtal fick ett drastiskt slut och min mage började oroa sig för allt. Hur som helst så började jag skolan i slutet på augusti och jag skaffade mig väldigt bra vänner. Magen hade sina upp-och-ner-gångar men jag fortsatte ändå, fick magkatarr och försökte leva som vanligt ändå. Ja ungefär så har väl mitt år sett ut. Vet inte hur mer ingående jag ska vara, har ju ändå skrivit här rätt mycket så. Aja det får nog räcka :) 
Gott nytt år på er hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: