MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

3 dec

Kategori: Allmänt

Idag har det iaf funnits internet! Vaknade tidigt av att min mage var lite upprorisk och inte ville lugna sig (antagligen magkatarren, eller vad det är, som är tillbaka) Iaf så cyklade jag och Jakob in till Årjäng i regnvädret och handlade lite "nödvändiga" saker, min mage vart mer upprorisk. Kunde ju kanske bero på att jag inte ätit frukost innan vi drog iväg. Hur som helst! Jag tog en dusch sen när vi kom tillbaka ät frukost och började titta på ett CSI-avsnitt innan det knackade på dörren, Sanni ville ha sällskap med sin frukost. Senare gick jag,Sanni och Emma ner till keramiken och gjorde saker i lera. Okej det har väl inte hänt så mycket intressant här, vi gjorde middag och åt den nere i matsalen för att det är mysigt där sen ja, tog det lugnt på våra rum innan vi bestämde oss för att hitta på någonting igen. Det slutade med att vi hamnade framför tv'n och tittade på den till sent! Min mage är väldigt upprorisk mot mig idag så jag vet inte hur jag ska beté mig nu när jag borde lägga mig ner i sängen och sova för det känns så konstigt och oroligt i min mage.. Aja jag vet vad jag ska göra på måndag iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: