MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

26 dec

Kategori: Allmänt

Kom hem helskinnad trots en försening på två timmar med sista tåget men hem kom jag! I fredags var jag till sjukan och lämna lite blodprov sen drog jag, Bälla och Simon till Östersund, det blev ingen piercing för min del men fredagen innan jag åker tillbaka till Årjäng blir det nog. Vad mer har hänt? Ja julaftonen som blev lite annorlunda, Jag och Simon hämtade upp bälla sen drog vi hem till Sanna och blev bjuden på fika hos henne några timmar :)
I julklapp fick jag en massa bra-att-ha-saker och jag är väldigt nöjd! har dock inte fått allt från Simon och hans familj än. Igår var jag ut med Bälla på krogen, intressant kväll må jag säga. Sen har jag väl inte hunnit planera så mycket mer, blir väl att klippa mig imorgon och åka till Rossön om det går för sig! Aja uppdaterar väl något mer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: