MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

21 dec - IMORGON!

Kategori: Allmänt

Dagen började med två maskiner tvätt! Var helt ensam på frukosten. Tog det ganska lugnt ett tag och sen började jag plocka undan lite saker på mitt rum. Går tillbaka till tvättstugan och upptäcker att tvättmaskinen har tuggat lite på mina kläder.. HURRA! Aja.. Städat, tvättat och packat och grejat mest hela dagen. Fick äta lunch ensam också. Några mattanter var iofs där och pratade lite med mig. Sen kom det två till från skolan som också skulle äta middag. Tre elever och alla lärare som var kvar på skolan åt lunch. Packade två väskor fulla med grejjer och sen vid tretiden cyklade jag in till Årjäng för att handla mat/färdkost. Var sällskap med en av dom som är kvar och tittade på när hon bakade innan jag gjorde min mat. Sen duschade jag och fixade håret. Nu försöker jag bara komma ihåg allt jag ska fixa innan jag lämnar skolan! Om jag kliver upp en och en halv timme innan så borde jag hinna packa klart och få med mig allt. Jag är lite nervös nu måste jag medge men åh så kul det kommer bli att få åka hem :D Nej nu ska jag nog sluta skriva här och ja kanske se ett CSI avsnitt innan jag lägger mig hihihi! Vi hörs när jag kommit hem :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: