MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

20 dec - 3 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Fast..Nej egentligen inte, det är två dagar kvar! Min huvudräkning suger D: Hur som helst!
Man kan säga att det inte var så många på skolan idag men det var trevligt ändå. Pratade och ungicks med mina klasskompisar som inte bor på skolan och jag har lyckats fixa skjuts på torsdag från en av dom :)Det har inte hänt så mycket mer än det, ritade/målade tillsammans och fikade på eftermiddagen. Efter skolan gick jag till mitt rum och började planera vad som ska med, i vilka väskor dom ska i och ja funderar på om jag ska tvätta redan nu eller vänta tills imorgon. Aja, jag har flera timmar på mig att fundera på.
Jag önskar ibland att jag hade mer intressanta saker att skriva om än vad jag gör om dagarna. Inte så mycket tankar och känslor i dom här inläggen, inte om man jämför med innan jag började på Kyrkerud. Det känns ibland som att jag inte hinner ha känslor här utan att jag bara lever och kör min grej här! Fast det kan ju vara bra det också,slippa fundera och analysera allt i onödan.
Men jag längtar hem och det kommer bli så skönt att få vara hemma i två och en halv vecka :D Ska bara se till att jag hinner med att jag vill göra och sen bara ta det lugnt! Sjukhus och besök i stan på fredag med Bälla, sen jul och utgång på söndag om det vill sig. Sen får vi se vad som händer! Träffa folk är ju alltid trevligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: