MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

17 dec

Kategori: Allmänt

Alltså, idag har jag inte gjort mycket. Jag trodde jag skulle vara väldigt effektiv idag men nej!. Vaknade sju, sjukt hungrig. Somnade efter att ha knaprat i mig en riskaka. Vaknade sen igen innan tolv och gjorde iordning mina sista nudlar. Satt vid datorn i några timmar. Diskade undan saker på mitt rum och samlade ihop min tvätt. Hämtade lite grejer från målarsalen och slog in lite paket. Såg på serier, kramade Isabelle hejdå, såg på mer serier innan jag skulle till köket för att göra middag. Upptäckte att mina ägg var stulna men fick äta mat tillsammans med Miriam som också var i köket då. Åt middag framför en film och sen efter disken så gick vi ut till textilen där jag hoppades att jag kunde trycka, upptäcker att jag saknar en grej och lusten att trycka försvann lika fort! Hämtade yttligare några grejer från målerisalen. Nu har jag suttit och målat med akvarell inne på mitt rum fram till nu.
Kanske verkar som att jag har gjort saker men tanken med den här dagen var att jag skulle tvätta kläder och sängkläder, städa och dammsuga mitt rum, dammtorka hyllor etc och börja packa ner saker jag inte behöver använda förän jag ska hem. Inget av det blev gjort idag för min hjärna tycker det känns onödigt eftersom jag kommer ju ändå vara kvar här i 5dagar till och det kommer bli stäkigt och det kommer bli tvätt.
Aja jag har ju tisdag eftermiddag och hela onsdagen på mig att städa och fixa. Inte så många kvar här då så :P
Inte så länge tills jag åker hem heller :D Det gör mig väldigt glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: