MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

16 dec

Kategori: Allmänt

En dag mindre! Hadeont i magen halva morgonen och vid halv elva åkte Sanni hem, glömde sig hemnykel som jag ska posta till henne. Skoldagen gick väldigt fort eftersom vi bara pratade om vad vi höll på med. Efter skolan satt jag på Isabelles rum fram till sent på kvällen. Eftersom hon inte kommer komma tillbaka hit något mer och vi bor längst ifrån varandra så passade vi på! (hon höll på att packa och jag höll henne sällskap) Emma åkte vid halv sex och jag och Isabelle var med varandra, såg på film tills hennes pojkvän kom och då åt vi pizza (Y) Såg klart på filmer. Jag blev lite upprörd på folk på skolan och kunde inte lägga mig direkt efter det. Aja orkar inte förklara det som händer här just nu. Klockan är mycket och för min mages skull så borde jag gå och lägga mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: