MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

15 dec

Kategori: Allmänt

Idag har varit en rätt seg dag känns det som, alla har nog varit rätt sega :P Det var tänkt att vi skulle städa undan allt i målarsalen men det tror jag knappt någon har gjort, vi tog ner våran ful-utställning idag också för att vi imorgon ska ställa ut det vi gjort som eget arbete com en avrundning inför julen. Och det är typ det vi har gjort från halv nio till tre.. Inte så mycket action dvs. Jag följde med Emma till textilen för jag tänkte att vi kunde trycka snygga tröjor tillsammans men eftersom hennes mallar bara passar till hennes ram så tryckte hon och jag blev lite trött av att sitta och titta så efter middagen gick jag till mitt rum och jag har suttit här sen dess. Somnade på min säng för ett tag sen. Får väl se vad jag hinner hitta på mer innan jag lägger mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: