MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

14 dec

Kategori: Allmänt

IDAG FYLLER JAG 20ÅR! :DD Och det har varit en bra dag :3 Intressant föreläsning av glas och keramik´s gästlärare och krokin var också rätt spännande förutom att min mage inte alls var min vän då men efter lite mat i magen så blev den bättre. Fortsatte måla på min tavla som börjar bli rätt bra! Sen gick jag och hämtade min post som jag hade fått idag! Två kort och ett paket :D Ett kort från mamma och pappa och ett kort från Simons föräldrar :D Också kom mitt paket som jag beställde förra veckan idag :D Lycka! Sen köpte jag ett stort stafli igår som jag hämtade idag så det känns bra!
Efter att jag hämtade posten och haft möte med köket och vaktmästaren angående kyl och frys så cyklade jag Sanni och Emma in till Årjäng och jag handlade så klart på systemet för första gången :DD Hihi nervöst som fan men det gick bra :3 Vi missade middagen men det gjorde ingenting, åt en god middag som jag gjorde istället! Sen har det typ inte hänt så mycket mer, varit med Emma och Sanni typ. Jag är iaf nöjd med dagen!
Nu vill jag bara åka hem! Ska bara förbereda mig, packa väskor och städa här och tömma kyl och frys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: