MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

13 dec

Kategori: Allmänt

Lucia idag! Började dagen med att kliva upp tjugo i sju och packa simmarväskan! Följde med några personer från skolan till simhallen och simmade typ i tjugo minter. Efter att vi kom tillbaka till skolan och jag hade ätit frukost gjorde jag mig i ordning för dagen och luciafirandet som vi i kören skulle stå för! Fixade våra togakläder (eftersom ingen hade luciakläder) och sjöng upp innan vi gick ner till matsalen där verkligen ALLA satt och väntade på oss, lika nervöst som alltid. Jag tror nästan att jag var mer nervös den här gången eftersom våran kör bara består av sju personer (Y) Hur som helst så fick vi oss lite luciafika innan vi gick till lektionen! Min målning som jag hållt på med i några veckor nu börjar ta form och det känns så bra! Kommer nog hinna klart med innan jag åker hem :D Sen fick vi världens godaste julbord idag! Eller ja det var bra och fint ordnat men jag är så kinkig när det gäller mat men jag blev väldigt mätt iaf! :D Sen blev det en väldigt lugn eftermiddag, var med kompisar typ hela eftermiddagen och kvällen, bakade också en till typ av kakor. Nu har jag sju brukar med kakor som står svalt i mitt fönster hehe! Aja nu ska jag nog lägga mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: