MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

12 dec

Kategori: Allmänt

Idag pratade vi om hur vi ville ha det på vårterminen eller ja lite förslag iaf. Den har jag försökt måla resten av skoltiden, jag ledsnar så fort och det går väldigt långsamt framåt! Men jag kommer kanske hinna klart det det innan jag åker hem. Efter skolan så började jag och Sanni baka lite, vi förberedde bondkaksdegen och sen medan den låg i frysen (jag vet att man inte behöver ha den där men) så började vi göra knäck, med mandel i! Så efter maten och körövningen vi hade så fixade jag det sista och sen gräddade(?) jag dom! Dom blev superbra! Nöjd tjej!
Jag kommer få ett paket när jag fyller år, min beställning jag gjorde typ i torsdags kommer om två dagar! :DD Kul! Ja annars har det väl inte hänt så mycket! Och imorgon är det lucia och vi har framträdande med kören! Hihi godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: