MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag och idag fick vi ha våra första lektioner som inte har med måleri att göra.. Eller jo det gör det väl men det är något som alla på hela skolan har, konsthistoria/konstoientering och kroki, fast på krokin så hade vi ingen modell utan bara genomgång vilket är väldigt bra! Konsthistorian var väldigt jobbig på ett sätt, började klockan halv nio och slutatde klockan tio.. Han pratade konstant och visade bilder. Det vi fick göra var att sitta i ett mörkt rum och lyssna. Blev ganska jobbigt att lyssna på sista halvtimmen men det var ändå spännande! Aja Vad mer hände.. vi fortsatte med våra kolporträtt som ska vara klar imorgon innan vi slutar vid tre.. Det går inte så bra för mig känns det som. Gör om gör rätt.. Men det går nog bra! Ikväll har jag cyklat in till Årjäng två gånger bara för att jag är så snäll med folk som inte varit in dit än och vill ha sällskap! Dock har bromsen på min cykel gått sönder så det går inte att bromsa (säger sig själv men) Man kan nu trampa bakänges vilket inte är så bra om man vill stanna någon gång :P
Nej nu är jag rätt trött så det får räcka för ikväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: