MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Mondays suck

Kategori: Allmänt

Ja den där dagen har varit väldigt kall och rätt dryg/tråkig faktiskt. Först lyssnade vi på ett föredrag om jag kommer inte ihåg vad eftersom det var så länge sen jag lyssnade på något så det gick inte riktigt in i huvudet.. Och sen efter det så blev alla indelad i grupper så skulle vi gå och svara på frågor/uppgifter och det var inte det lättaste och jag var verkligen inte så pepp just för att jag frös mest hela dagen och hade känningar av urinvägsinfektion så.. Men ja från middagstid fram till nu har varit bra. Satt med två andra tjejer och pratade om det mesta känns det som. Väldigt trevligt faktiskt ^^ Och nu blev jag väldigt sugen på chips!
Imorgon kopmmer det iaf vara en heldag med klassen så det kommer nog bli bra :)

Kommentarer

  • Bälla säger:

    Verkar som att du trivs rätt bra ändå :D

    2011-08-30 | 18:12:56
    Bloggadress: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här: