MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Internet och ny uppdatering!

Kategori: Allmänt

Ja jag har ju inte uppdaterat något sen jag anlände på Kyrkerud i lördags (idag tisdag). Men nu har jag bett om internet så det kanske kan bli en liten uppdatering iaf. 
Så i lördags for jag, mamma och pappa till Årjäng och efter en ca 8 timmar lång bilfärd så var vi framme. Jag tror nog vi var först hit och det kändes faktiskt väldigt bra med tanke på att min mage var nervös och orolig hela vägen hit och ja, ända fram till måndagen typ. Hur som helst, letade upp mitt rum som ligger på andra våningen i huvudbygnaden och packade upp bilen och väskorna inne på rummet. Det är ett litet mysigt rum med en liten hall, haldfatsrumgrej (vet inte vad jag ska kalla det, kanske kommer blider sen) också sovrummet. Det visade sig sen att det även hade kommit hit en kille samma dag som mig så lite trevligt. Dock vågade jag inte sova på skolan mellan lördag till söndag så vi sov på hotell och bowlade och lite sånt mys. På lördagen stannade mamma och pappa kvar och åt lunch med mig som även blev min middag så åkte dom hem efter att dom lämnat av mig på skolan.
Vad mer då.. Jo, åh det var så kul att titta på alla som anlände på skolan att jag inte kunde låta bli att fnissa lite så det var ju bra att det kändes bra att det kom folk, typ. Ja sen då.. Behöver kanske inte gå så ingående på vad lördagen bestod av så.. På måndagen var det frukost och jag var nästförst med att gå till matsalen men det gjorde ingenting, och dom i köket hade ordnat med specialkost åt mig så tummen upp för det! Nervös var jag nog mest hela dagen skulle jag tro, från tidig morgon till iaf lunch och upppropet sen gick det lite bättre. Efter uppropet skulle alla samlas i målerisalen(?) och ha flyglektion, dvs bygga drakar antingen individuellt eller flera stycken och jag hamnade i ett väldigt bra tjejgäng kände jag. Och en av dom skulle ju faktiskt gå målerilinjen med mig så. Bygga, visa upp och sen på kvällen provflyga den. Intressant måste jag säga! Sen var det lite grillning strax efter middagen. Och sen var väl typ måndagen slut.
Idag har vi varit i våra grupper/klasser och försökt lära känna varandra mer, intervjuer(?) och porträtt eller rita egen tolkning på personen.  Läskigt eftersom jag blev ihop-parad med en norska. Hur svårt som helst att förstå!! Faktiskt väldigt jobbigt. Men det löser sig nog :3
Nu blev det lite jobbigt att skriva eftersom både mamma och pappa ringe och fråga hur dagen har varit så blir upprepning men ja, en cykeltur till Årjäng med två andra tjejer efter middagen och sen en föreläsning när vi kom tillbaka från sex till halv åtta, suttit här sen dess typ.
Det får räcka! Mer kortare uppdateringar imorgon kanske!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: